ביידן ונתניהו / איזו מדינה!... - על צד שמאל - הצביעות שלהם זועקת, כשהם מתנגדים לחוק הפיצויים.

ביידן ונתניהו / איזו מדינה!... - על צד שמאל - הצביעות שלהם זועקת, כשהם מתנגדים לחוק הפיצויים.. בחירת ביידן תאפשר לרפא את הפצע ביחסי ישראל ויהדות ארה״ב הליברלית והדמוקרטית שבשנים האחרונות הרגישה ניתוק מישראל שנתפסה כמשתייכת למחנה הרפובליקאי של טראמפ ונתניהו שמתקפתו על הדמוקרטיה בישראל רק. סגן נשיא ארצות הברית, ג@@@ו ביידן, שוחח הערב בטלפון עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. משני צדי הכותרת הראשית נדפסים תצלומיהם של ביידן ונתניהו. רהמ נתניהו משוחח עם הנשיא ביידן. ביידן התקשר עַד כֹּה למנהיגי קנדה, מקסיקו, בריטניה, צרפת, גרמניה, יפן, דרום קוריאה, הודו, אוסטרליה, רוסיה וסין.

סגן נשיא ארצות הברית, ג@@@ו ביידן, שוחח הערב בטלפון עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. רהמ נתניהו משוחח עם הנשיא ביידן. הפגישה תסיים את סבב הפגישות עם ראש הקואליציה בו פתח אמש נתניהו. ביידן אמר כי הוא מתנגד בתוקף להצהרותיו של נתניהו על סיפוח בקעת הירדן, שכן לדבריו, זו טעות יסודית לספח את השטחים שישראל כבשה. בחירת ביידן תאפשר לרפא את הפצע ביחסי ישראל ויהדות ארה״ב הליברלית והדמוקרטית שבשנים האחרונות הרגישה ניתוק מישראל שנתפסה כמשתייכת למחנה הרפובליקאי של טראמפ ונתניהו שמתקפתו על הדמוקרטיה בישראל רק.

עם בחירת ביידן, אילו אני ביבי — כך הייתי פועל - דעות - הארץ
עם בחירת ביידן, אילו אני ביבי — כך הייתי פועל - דעות - הארץ from img.haarets.co.il
רהמ נתניהו משוחח עם הנשיא ביידן. הפגישה תסיים את סבב הפגישות עם ראש הקואליציה בו פתח אמש נתניהו. נתניהו הוא המַנְהִיג הראשון במִזְרָח התִיכוֹן שביידן שׂוֹחַח איתו בטלפון מאז הַשְבָּעָתוֹ. Dailyalert (תוכן באנגלית) 24 בדצמבר 2020 חדשות באנגלית. ביידן יגיע לישראל על רקע המשא ומתן המדשדש בין ישראל לארהב סביב הסכם הסיוע הביטחוני האמריקאי לישראל לעשור הקרוב. העיתונאית הסרוגה עוזבת בעקבות הקיצוצים. נראה שבידן פצה על הזמן האבוד, לפחות … אין לי ציפיות מביידן ומקמלה האריס גם נתניהו יודע זאת רק כמו בתקופת אובמה, צריך לדעת גם פה לקחת מה שצריך ולדרוש מה.

Dailyalert (תוכן באנגלית) 24 בדצמבר 2020 חדשות באנגלית.

ראש הממשלה לא נכלל בסבב השיחות עם מנהיגי מדינות, שקיים נשיא ארהב בימים שלאחר כניסתו לתפקיד. הצביעות שלהם זועקת, כשהם מתנגדים לחוק הפיצויים. ביידן ונתניהו יכולים להזין בזהירות את קשריהם של ארהב וישראל. דריכות במערכת הפוליטית עם פגישתם בשעה זו של ראש הממשלה ושר החינוך מאז השעה 12:00בצהרים: ביידן שוחח עד היום עם מנהיגי המעצמות ובעלות בריתה של ארצות הברית באירופה ובאסיה, וכן עם נשיאי רוסיה וסין עם זאת, שר החוץ בממשלו, אנתוני בלינקן, ניסה להמעיט השבוע בחשיבות העובדה שהנשיא ונתניהו לא שוחחו עד. את אכזבתו הגדולה של ממשל אובמה מבנימין נתניהו אפשר היה לראות אתמול באופן ברור ובוטה בהתבטאויות של סגן הנשיא ג'ו ביידן. דף הבית / מן העיתונות / על המשולש ארדואן, ביידן, ונתניהו. ביידן ונתניהו לקראת ההצהרה | צילום: ג'ו ביידן הוכרז כמנצח בוויסקונסין רויטרס. מתחת לכותרת הראשית מודפס תצלום של פגישה בין ביידן לראש הכותרת של מעריב, הקרב על הקונגרס, מתפרסמת לצד תצלום של פגישת נתניהו וביידן בשנת 2010. בחירת ביידן תאפשר לרפא את הפצע ביחסי ישראל ויהדות ארה״ב הליברלית והדמוקרטית שבשנים האחרונות הרגישה ניתוק מישראל שנתפסה כמשתייכת למחנה הרפובליקאי של טראמפ ונתניהו שמתקפתו על הדמוקרטיה בישראל רק. ביידן, וכיצד נימנע מהמשבר הכלכלי העולמי. ביידן ונתניהו בטקס זיכרון ליצחק רבין, 2014.

דף הבית / מן העיתונות / על המשולש ארדואן, ביידן, ונתניהו. ביידן ונתניהו בטקס זיכרון ליצחק רבין, 2014. נראה שבידן פצה על הזמן האבוד, לפחות … סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שוחח הערב בטלפון עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. ג'ו ביידן נחת כאן מצויד במזוודה הגרעינית, רק בשביל ללמוד שגם פקיד במשרד הפנים יכול לעשות לך בית ספר.

כל רגע - המבקר הבכיר של טראמפ ונתניהו הפתיע ופרגן לרה"מ
כל רגע - המבקר הבכיר של טראמפ ונתניהו הפתיע ופרגן לרה"מ from kore.co.il
בחירת ביידן תאפשר לרפא את הפצע ביחסי ישראל ויהדות ארה״ב הליברלית והדמוקרטית שבשנים האחרונות הרגישה ניתוק מישראל שנתפסה כמשתייכת למחנה הרפובליקאי של טראמפ ונתניהו שמתקפתו על הדמוקרטיה בישראל רק. ביידן ונתניהו לקראת ההצהרה | צילום: ג'ו ביידן נחת כאן מצויד במזוודה הגרעינית, רק בשביל ללמוד שגם פקיד במשרד הפנים יכול לעשות לך בית ספר. הצביעות שלהם זועקת, כשהם מתנגדים לחוק הפיצויים. דף הבית / מן העיתונות / על המשולש ארדואן, ביידן, ונתניהו. ג'ו ביידן הוכרז כמנצח בוויסקונסין רויטרס. ביידן ונתניהו בטקס זיכרון ליצחק רבין, 2014. סגן נשיא ארהב ג'ו ביידן נחת בארץ השבוע במטוס אייר פורס 2 עם אשתו ועם המזוודה הגרעינית.

בפגישה צפוי בנט להציג את דרישתו לקבלת תיק.

ג'ו ביידן הוכרז כמנצח בוויסקונסין רויטרס. נתניהו הוא המַנְהִיג הראשון במִזְרָח התִיכוֹן שביידן שׂוֹחַח איתו בטלפון מאז הַשְבָּעָתוֹ. נתניהו וביידן בזמן כהונתו של האחרון כסגן נשיא ארהב. ראש הממשלה לא נכלל בסבב השיחות עם מנהיגי מדינות, שקיים נשיא ארהב בימים שלאחר כניסתו לתפקיד. סגן נשיא ארהב ג'ו ביידן נחת בארץ השבוע במטוס אייר פורס 2 עם אשתו ועם המזוודה הגרעינית. ביידן ונתניהו לקראת ההצהרה | צילום: סגן נשיא ארצות הברית, ג@@@ו ביידן, שוחח הערב בטלפון עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. אנחנו ונתניהו רצינו ועדה עם אנשים שמכירים את המקום. הפגישה תסיים את סבב הפגישות עם ראש הקואליציה בו פתח אמש נתניהו. ביידן ונתניהו צפויים לשוחח בקרוב, על פי מזכיר העיתונות של הבית הלבן. מתחת לכותרת הראשית מודפס תצלום של פגישה בין ביידן לראש הכותרת של מעריב, הקרב על הקונגרס, מתפרסמת לצד תצלום של פגישת נתניהו וביידן בשנת 2010. נראה שבידן פצה על הזמן האבוד, לפחות … Dailyalert (תוכן באנגלית) 24 בדצמבר 2020 חדשות באנגלית.

סגן נשיא ארצות הברית, ג@@@ו ביידן, שוחח הערב בטלפון עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. זה היה הנושא המרכזי בשיחה בין ביידן ונתניהו. ביידן שוחח עד היום עם מנהיגי המעצמות ובעלות בריתה של ארצות הברית באירופה ובאסיה, וכן עם נשיאי רוסיה וסין עם זאת, שר החוץ בממשלו, אנתוני בלינקן, ניסה להמעיט השבוע בחשיבות העובדה שהנשיא ונתניהו לא שוחחו עד. דף הבית / מן העיתונות / על המשולש ארדואן, ביידן, ונתניהו. דרעי התייחס לוועדת החקירה לאסון מירון:

ראש הממשלה נתניהו התחסן מפני קורונה | לדעת
ראש הממשלה נתניהו התחסן מפני קורונה | לדעת from ladaat.co
אין לי ציפיות מביידן ומקמלה האריס גם נתניהו יודע זאת רק כמו בתקופת אובמה, צריך לדעת גם פה לקחת מה שצריך ולדרוש מה. ג'ו ביידן הוכרז כמנצח בוויסקונסין רויטרס. ביידן ונתניהו בטקס זיכרון ליצחק רבין, 2014. בתום הפגישה עם נתניהו ייסע ביידן לירושלים והחל מהשעה 20:30 עד 22:00 צפויים להיחסם לסירוגין כביש 2 לדרום, ממחלף שמריהו עד גלילות וכביש 20, ממחלף גלילות עד כביש 1. ביידן ונתניהו צפויים לשוחח בקרוב, על פי מזכיר העיתונות של הבית הלבן. שוחחתי עם נתניהו והבהרתי את המחויבות האיתנה של ארצות הברית. דף הבית / מן העיתונות / על המשולש ארדואן, ביידן, ונתניהו. פקיד ממשל מסר לניו יורק טיימס, כי ביידן שוחח אמש (ג') טלפונית עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפעם הראשונה למן ביקורו בישראל, וכי השיחה היא אחד מהסימנים לכך שארהב וישראל מנסות לסיים את המחלוקת העזה ביניהן.

בחירת ביידן תאפשר לרפא את הפצע ביחסי ישראל ויהדות ארה״ב הליברלית והדמוקרטית שבשנים האחרונות הרגישה ניתוק מישראל שנתפסה כמשתייכת למחנה הרפובליקאי של טראמפ ונתניהו שמתקפתו על הדמוקרטיה בישראל רק.

ראש הממשלה לא נכלל בסבב השיחות עם מנהיגי מדינות, שקיים נשיא ארהב בימים שלאחר כניסתו לתפקיד. ביידן ונתניהו לקראת ההצהרה | צילום: בפגישה צפוי בנט להציג את דרישתו לקבלת תיק. נתניהו הוא המַנְהִיג הראשון במִזְרָח התִיכוֹן שביידן שׂוֹחַח איתו בטלפון מאז הַשְבָּעָתוֹ. בחירת ביידן תאפשר לרפא את הפצע ביחסי ישראל ויהדות ארה״ב הליברלית והדמוקרטית שבשנים האחרונות הרגישה ניתוק מישראל שנתפסה כמשתייכת למחנה הרפובליקאי של טראמפ ונתניהו שמתקפתו על הדמוקרטיה בישראל רק. ביידן אמר כי הוא מתנגד בתוקף להצהרותיו של נתניהו על סיפוח בקעת הירדן, שכן לדבריו, זו טעות יסודית לספח את השטחים שישראל כבשה. ביידן ונתניהו יכולים להזין בזהירות את קשריהם של ארהב וישראל. הצביעות שלהם זועקת, כשהם מתנגדים לחוק הפיצויים. אין לי ציפיות מביידן ומקמלה האריס גם נתניהו יודע זאת רק כמו בתקופת אובמה, צריך לדעת גם פה לקחת מה שצריך ולדרוש מה. דף הבית / מן העיתונות / על המשולש ארדואן, ביידן, ונתניהו. בציוץ שפרסם בטוויטר במהלך הלילה, כתב הנשיא ביידן: פקיד ממשל מסר לניו יורק טיימס, כי ביידן שוחח אמש (ג') טלפונית עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפעם הראשונה למן ביקורו בישראל, וכי השיחה היא אחד מהסימנים לכך שארהב וישראל מנסות לסיים את המחלוקת העזה ביניהן. את אכזבתו הגדולה של ממשל אובמה מבנימין נתניהו אפשר היה לראות אתמול באופן ברור ובוטה בהתבטאויות של סגן הנשיא ג'ו ביידן.

רהמ נתניהו משוחח עם הנשיא ביידן ביידן. אין לי ציפיות מביידן ומקמלה האריס גם נתניהו יודע זאת רק כמו בתקופת אובמה, צריך לדעת גם פה לקחת מה שצריך ולדרוש מה.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama

Facebook